Komplexnosť služieb je našou pridanou hodnotou
Spoločnosť PROFINCON, s.r.o. poskytuje komplexné služby – od posúdenia a zriadenia vhodnej formy podnikania, cez vedenie účtovnej evidencie, daňový a právny servis, organizačné poradenstvo až po ukončenie podnikania vrátane asistencie pri plnení všetkých zákonných povinností. Činnosti, ktoré neposkytujeme priamo (BOZP, poistenie a pod.), zabezpečujeme prostredníctvom našich partnerov.
Naša spoločnosť sa zameriava na hlavnú funkciu účtovníctva. Nevedieme účtovnú evidenciu iba v zákonne nevyhnutej miere za účelom vyčíslenia výsledku hospodárenia a základu dane.
Účtovníctvo by malo byť zdrojom informácií
Hlavnou funkciou účtovníctva je poskytovať pre podnikateľa informácie. Účtovníctvo je jeden z najdôležitejších manažérskych nástrojov riadenia podnikania.
Naša spoločnosť poskytuje na mesačnej/štvrťročnej báze presné informácie a trendy o vývoji Vášho podnikania.
S klientmi sledujeme, konzultujeme a prehodnocujeme ich situáciu v priebehu celého roka, nie až tesne pred podaním daňového priznania…
Výhody našej spolupráce:
- nemusíte hľadať a kontaktovať viaceré subjekty na zabezpečenie jednotlivých služieb,
- vieme posúdiť každý prípad z viacerých hľadísk – účtovného, daňového, právneho, organizačného a pod.,
- komplexný pohľad nám pomáha hľadať tie najvhodnejšie riešenia
- tieto riešenia vieme tlmočiť zrozumiteľnou formou
- naším prístupom Vám vieme ušetriť zbytočné náklady za duplicitné či nepotrebné služby,
- už nemusíte študovať množstvo povinností a právnych predpisov a inej literatúry pre podnikateľov,
- ušetríte veľké množstvo času.
Zoznam služieb, ktoré poskytujeme alebo zabezpečujeme
1. Poradenstvo
- výber najvhodnejšej formy podnikania
- účtovné poradenstvo a účtovný dohľad
- poradenstvo k správe nehnuteľností – určenie systému rozpočítania energií a nákladov, vytvorenie počítačovej aplikácie na ich rozpočítavanie a evidenciu, vypracovanie príslušných zmlúv o správe
2. Založenie, zmena a zrušenie obchodných spoločností
- založenie obchodnej spoločnosti, vybavenie živnostenského oprávnenia či iného podnikateľského, zápis spoločnosti do obchodného registra
- zmeny v obchodných spoločnostiach – napr. zmena sídla, obchodného mena, konateľa, predmetov činnosti, prevod obchodného podielu atď.
- zrušenie obchodnej spoločnosti – likvidácia obchodných spoločností a ich výmaz z obchodného registra
- zlúčenie, splynutie, rozdelenie obchodných spoločností
- zmena právnej formy podnikania
- predaj podniku
- zvýšenie a zníženie základného imania
3. Podvojné účtovníctvo
- vedenie účtovnej evidencie
- vypracovanie účtovnej závierky
- vypracovanie daňového priznania
- podanie všetkých dokumentov elektronickými prostriedkami
4. Mzdová a personálna agenda
- vypracovanie pracovných zmlúv a súvisiacich vstupných dokumentov
- vedenie mzdovej agendy – prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v poisťovniach, spracovanie výplat a výstupných dokumentov, výkazov do poisťovní a na daňový úrad
- ukončenie pracovnoprávnych vzťahov, vypracovanie všetkých výstupných dokumentov
- vypracovanie pracovného poriadku
5. Tvorba a správa dokumentov
- vypracovanie vnútropodnikových smerníc – smernica pre vedenie účtovníctva, plán boja proti legalizácii príjmov z trestnej činnosti, podpisový poriadok atď.
- spracovanie problematiky ochrany osobných údajov
- zabezpečenie spracovania problematiky BOZP, OPP a PZS
- vypracovanie a posúdenie obchodných zmlúv
- archivácia podnikovej dokumentácie
- vypracovanie registratúrneho plánu, registratúrneho poriadku, registratúrneho denníka vyraďovacie konanie pred štátnym archívom v prípade likvidácie dokumentácie
6. Iné služby súvisiace s podnikateľskou činnosťou
- tvorba loga, pečiatky, vizitky, registrácia loga ako ochrannej známky
- vypracovanie a podávanie štatistických hlásení – napr. voči Štatistickému úradu, NBS, INTRASTAT
- vypracovanie a podanie návrhu na vydanie platobného rozkazu
- prevody vlastníckeho práva či zriadenie iných práv k nehnuteľnostiam – vypracovanie príslušných zmlúv, návrh na vklad do katastra nehnuteľností